Panasonic KX-TG8322, Black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KX-TG8322, Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

bouter 01-10-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8322, Black

Na alle ellende met 3!! verschillende Philips telefoons is dit een verademing. Pluspunten:
goed geluid, lange standbij tijd,zeer praktisch en heel veel mogelijkheden. Ben er erg over te spreken.
Tip voor Panasonic: betere beltonen,led op handset voor gemist gesprek en display op het antwoordapparaat met aantal ingesproken berichten.
Dus goed toestel.

Maayke 20-08-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8322, Black

Wij hebben de set nu 1 week in huis en zijn echt heel erg tevreden! We hadden eerst een phillips maar die was heel snel leeg soms al als je hem uit de lader pakte. Maar daar hoef ik bij deze telefoon niet bang voor te zijn! Ook vind ik het heel handig dat er een speaker functie opzit. En wat ik nog mooier vind is dat je met 2 drukken op de knop je hele telefoon gesprek kan opnemen! Ik gebruik dat bijvoorbeeld met belangrijke gesprekken met artsen zodat je het later terug kan luisteren. Ook het menu wijst zich zelf en de beltonen vinden wij helemaal prima. Het is een dure set maar wij vinden het elke cent waard en hebben dan ook nog een extra losse handset besteld. Dus mocht je het overwegen of je deze telefoon zal kopen, twijfel niet want hij is super. En er zitten heel veel handigheidjes op!

Bertk1 01-07-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8322, Black

Ik ben zeer tevreden, telefoongesprek kan men overnemen, kan eventueel een driegesprek aan, intern met elkaar bellen. Licht op display is geen probleem. Geen echo. Heel gemakkelijk in te stellen en te gebruiken. Nummerherkenning bij UPC is uitstekend. Enige nadeel: er zijn 20 beltonen en er zit geen enkele vlotte beltoon tussen.

Elmer W 11-06-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8322, Black

Op grond van onze ervaringen met Panasonic (dect)telefoons hebben we weer voor een Panasonic gekozen. En ook deze telefoon beantwoord geheel aan onze verwachtingen. Een heel gebruiksvriendelijk keuzemenu, geluidskwaliteit is uitstekend, een helder en duidelijk display en alle gewenste (gebruiks)mogelijkheden zitten erop. Ook het design is deze keer top. Van een echo o.i.d. tijdens het telefoneren, waarover ik in één van de reviews las, is bij ons geen sprake. Bellen sinds 2 maanden via Ziggo en dat gaat prima. Gelet op de degelijkheid van dit toetsel en onze ervaringen met Panasonic zal het met de duurzaamheid ook wel goed zitten.

p.verm.2006 15-03-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8322, Black

Bijzonder fraaie set met een super eenvoudige bediening en instellingsmogelijkheden. Gebruiksmogelijkheden zijn ruim voldoende voor een dect-telefoon. Gezien mijn ervaring met Panasonic zal de duurzaamheid waarschijnlijk ook geen problemen opleveren.

ak_zoekt 05-02-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8322, Black

We hebben hem nu een week en op zich bevalt ie goed. Alles werkt zoals in de specificaties, en de batterijen gaan lang mee. Echter, één ding stoort enorm: als je praat tijdens een gesprek hoor je je eigen stem terug via de telefoon met een lichte vertraging. Het lijkt een soort echo. We bellen gewoon via KPN. Hebben meer mensen hier last van?

Misterkilobyte 26-01-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8322, Black

Heb deze telefoons nu 2 dagen, en kan nu al zeggen dat ze me bevallen.
De spraak kwaliteit is verbluffend, en zo ook als de bediening ( het is een eitje) zo gemakkelijk zijn de toestellen te besturen, en het menu is zeer eenvoudig, en in het nederlands en ja wel (icoontjes gestuurd)
Ik kan en mag met een gerust hart zeggen dat je aan deze toestellen geen miskoop doet, wat ik wel had met de al om bekende Philips toestel, die hier ook op kieskeurig wordt beschreven.
En ze zien er ook nog jovel uit, past mooi bij mijn pianolak LCD scherm.
Dus ik zou zeggen, zoek je een prima telefoon, dan hoef je niet verder te zoeken.
Ja duurzaamheid weet ik nog niet he.

Jos Bos 31-12-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8322, Black

Ik heb dit toestel aangeschaft vanwege de duidelijke kleuren display, verlichte toetsen en als een van de belangrijkste punten dat je de telefoonnummers in een keer of in delen naar de andere handsets kunt kopieeren.
Verder ziet hij er fraai uit wat toch ook mooi is meegenomen.
Geluidjes hadden wel iets moderner gemogen.
De set gekocht als cadeau voor onder de kerstboom met een perfecte uitleg van de winkelier echter had ik thuis wel meteen een probleempje, een handset wou niet opladen. Dus na de Kerst terug naar de winkel, deze werd zonder moeilijke zaken meteen geruild voor een nieuwe set.
Dus keurig opgelost en nu een mooi en perfect werkende telefoonset.
En over service dus niks te klagen.

Tip voor Panasonic zou zijn om alle toetsen verlicht te maken, dus ook die boven het nummerieke gedeelte zitten.
Verder zou het nog mooier zijn als hij windows compatible was en hij via Microsoft Outlook de namen en telefoonnummers kon overnemen.
Mogelijk komt dat in de nieuwste generatie.

Gezien mijn ervaring met eerdere Panasonic producten ga ik uit van een redelijke waarde voor duurzaamheid.

Dutchie 30-12-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8322, Black

Wij hebben deze set gekocht en zijn hier zeer tevreden over.
Afgelopen jaar hebben we de 8220 van Panasonic gekocht en weer snel terug gebracht alles wat deze set mist zit wel op de 8322.
Pluspunten:
Zeer mooi en degelijk toestel
Nummerweergave werkt goed zowel voor kabel als KPN
Datum en tijd van oproep zie je in beeld
Display kan je uit zetten
Kopieren adresboek van ene naar andere toestel gaat erg makkelijk
Mooi display en handige bediening
Verlichte blauwe toetsen
Toesten voelen goed aan
Standby tijd is lang
Beltonen zijn acceptabel, keuze uit 20 verschillende
Invoeren van namen is makkelijk omdat je een keuze kunt maken uit standaard en speciale tekens

Minpunten:
De interne beltoon is niet aan te passen ook niet qua geluidsniveau
Bij de Siemens die ik nu heb knippert een rode knop bij een gemiste oproep, bij de Panasonic moet je op het display kijken of er een gemiste oproep is geweest

Waldie 27-12-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8322, Black

Wat een prachtige set. Hier maak ik de blits mee!
Heb deze set ook gekocht vanwege de low radiation-label.